I still fall for you everyday

2014-03-10➝19:59:36
Hejhej. Ny vecka nu och jag tror att den kommer bli ganska bra. Vädret är väldigt fint och vi har studiedag på torsdag och jag tänker vara glad trots att det har varit lite drama i skolan. Allt kommer bli bra snart för nu är det vår på riktigt och då blir livet bättre haha. Igår så var jag ganska trött efter helgen men jag piggnade till efter att jaghade tagit en rejäl dusch och köpt en fet godispåse. Olle kom hem till mig också lite senare och vi hade det hur mysigt som helst. Just nu så tänkte jag belöna mig själv med jordgubbar och smällt choklad för att jag körde ett bra träningspass tidigare idag hihi. Ska sätta på någon serie också, hoppas nu har haft en bra start på veckan, puss
 
bild från kellys födelsedag haha

Kommentera här:

Identitet:

E-postadress: (Obligatorisk & osynlig)


Blogg/hemsida:


Kommentar: