Helgen

2014-03-16➝23:00:43
Min helg har varit bra och jag har mest spenderat den med the survivors of the steffeklan, mina bästa tjejer. I fredags mötte jag upp alla hos bönan och vi beställde så sjukt god kebab pizza och pratade om allt & inget, aldeles för länge sen vi hade en sån kväll allihopa. Dagen efter träffades vi alla i stan och jag lyckades överleva den värsta cykelturen i mitt liv. Träffade också viktoria som var väldigt snäll och en kille som ville ha mitt nummer, hur gulligt? Är ju inte singel dock hahah. Spenderade sen kvällen framför gossip girl som jag har kollat om och åh så bra.

Idag blev planerna ändrade x antal gånger och slutade med en promenad och ett besök på maxi med mina favoriter. Hann också med att träffa olle en stund på kvällen, mys. Nu ska jag sova och tagga nationella prov imon. Puss

Sommarbild, åhåhåhåh längtar


Kommentera här:

Identitet:

E-postadress: (Obligatorisk & osynlig)


Blogg/hemsida:


Kommentar: