Behöver hans närhet, som alltid

2014-06-29➝01:45:27
Sov ut rikitgt länge idag och hade en väldigt lugn morgon. Vid 3 tog jag tag i mitt liv och följde med mina föräldrar till Titanic utställning som är i Halmstad nu. Man fick ett par hörlurar för att lyssna på en guide som berättade historier om passagerarna medan man fick gå runt. Det var olika bilder och föremål från skeppet, vilket var ganska kul att se ändå. Blev dock lång tråkigt på slutet så spolade fram lite hehe. 

Efter det släppte mina föräldrar av mig hemma hos olle. Var där i några timmar och hade det gosigt. Åt även middag där tillsammans med hans familj, trevligt. Tog sen bussen direkt hem till asta som jag inte har sett på en vecka (!)   Har verkligen saknat henne. Nu måste jag sova, berättar om mina planer för morgondagen när jag hinner, puss


Kommentera här:

Identitet:

E-postadress: (Obligatorisk & osynlig)


Blogg/hemsida:


Kommentar: