The royal concept

2014-07-26➝17:34:41
Jobbade i hettan igår och hämtade lönen för de senaste dagarna efter det, kändes asbra! Duschade och fixade till mig när jag kom hem och sen var det dags att dra ut.


Det blev middag på Norre port så sjukt gott!


Jag & mamma åt där tillsammans med Lena & Vega


Efter middagen mötte vi först upp min älskling 


Och saknade natalie kom en stund efteråt. Så vi alla gick en promenad i Halmstad och snackade, fett mys


Medan vi väntade på the royal concept så provade vi de stora solstolarna haha


Satte oss vid nissan en stund efter vår promenad, åh älskar nissan


Sen kom även bästis 


Innan konserten började var alla samlade, så jäkla kul att några av mina favoriter äntligen träffades


Älskliiiing


Vid halv 12 började the royal concept äntligen spela och de var faktiskt väldigt bra!


Vi stod längst fram så alla var glaaada


Efter koncerten så fick natalie och vega träffa sångaren så jag agerade fotograf. De var såå lyckliga efteråt haha. Sen skjildes alla åt förutom jag & vega eftersom hon sov hos mig efteråt. Superkul kväll med massa favoriter!!

Kommentera här:

Identitet:

E-postadress: (Obligatorisk & osynlig)


Blogg/hemsida:


Kommentar: