1 års dag med mitt hjärta

2013-09-22➝12:25:34
Hej människor

Igår så hann jag inte blogga men jag & olle hade i alla fall 1 års dag igår, vilket är ganska sick. Tänk att vi har stått ut med varandra så länge haha. Anyway
Jag började dagen med att gå upp 6 och åka med olle till hans cykeltävling. Vi var framme i Malmö vid 8 det var faktiskt väldigt cozy. Min älskling var duktig och jag gick runt med hans mamma under tiden han tävlade, trevligt. Efter ett par timmar i Malmö så åkte jag hem, fixade mig och sen kom han på kvällen. Det blev en väldigt mysig natt hihi. Och jag fick blommor och choklad, huuur gulligt? Jag dog lite. Träffade bästisarna en stund precis och sitter just nu i bilen på väg till Helsingborg. Ha det bra pussss






Kommentera här:

Identitet:

E-postadress: (Obligatorisk & osynlig)


Blogg/hemsida:


Kommentar: