I'm addicted to you.

2013-01-08➝21:19:50
Hejhej. Första skoldagen idag då, det var fett jobbigt att gå upp i morse men det gick tillslut. Mitt humör har varit bergochdalbana hela dan, jag vet inte varför, hormonerna maybe? Men dagen var ändå helt ok, de flesta lärarna började lungt så det är gött. Har också börjat på allvar med mina nyårslöften och jag kommer antagligen ha träningsverk imon, igen. Menemen det är värt det, och detta är min första dag utan cola, #staystrong, stina förstår mig haha. Aja ska läsa och lyssna på simple plan, jag älskar de hihi, pusss!





Postat av: stina

JAG LIDER MED DIG <33333333333333
(Ett tips som jag kör på; du får ba dricka cola en dag i veckan! Totally works, för på fredagen är man så sugen och det är fan underbart hahaha)

Svar: HAHAHAH, ja jag ska bara dricka på helgen alltså fredag & lördag, jag längtar mwihihihi <3
None None

2013-01-09 - 18:57:37
Kommentera här:

Identitet:

E-postadress: (Obligatorisk & osynlig)


Blogg/hemsida:


Kommentar: