xubi, xubi everywhere

2012-11-18➝19:58:56
(camilla spillde ut sån här xubi läsk typ överallt så därav rubriken)
 
shena babe's!
Igår kväll så sov jag då hos herman i hans asmysiga (och stora) källare med camilla, olle, tilda, asta, albin & hugo. Vi va upp hela natten och då menar jag verkligen hela natten så det blev högst fyra timmar sömn i en säng inklämd mellan camilla som typ låg på mig & en snarkande olle, härligt! Haha nejmen kvällen blev fett lyckad, vi kollade på en asdålig skräckfilm, snackade om allt mellan himmel & jord, dampade/brottning, åt massa gott och hade det allmänt kul. Nu är jag verkligen helt död, jag somnade innan men var tvungen att kolla på gossip girl så jag höll mig vaken, och nu ska jag klara av att se solsidan innan jag ska sova. Skolan kommer bli ett helvete imon, kommer va trött somfan och ja, skolan är ju skolan så det kommer bli hemskt i vilket fall. Men men ska sluta skriva nu och kolla på solsidan/ puss!
 

Kommentera här:

Identitet:

E-postadress: (Obligatorisk & osynlig)


Blogg/hemsida:


Kommentar: