jag gillar test, ok?

2012-11-21➝22:15:38

Tre namn jag lyssnar till: Amie, olle ( HAHAH) amööö

 Någonting jag inte tycker om med mig själv: Att jag är väldigt tävlingsinriktad  

 Detta är jag rädd för:  spindlar, höjder

 Tre saker jag behöver ha varje dag: Musik, underbara vänner, cola 

 Detta tycker jag om att göra: umgås med folk, kolla serier, fota, data osvosv

 Detta vill jag göra just nu: sova, träffa en viss person "host", äta ngt gött

 Bästa känslan: när man är lessen och ngn skickar ett asgulligt sms så kan man inte sluta le

 Värsta känslan: när du känner dig helt ensam och ingen bryr sig om dig

Jag vill gifta mig: yuuuus

Följande saker vill jag göra innan jag dör: resa runt jorden, simma med delfiner, gifta mig, osvosv

Min käraste ägodel: Mina foton typ haha

Något jag vill ha i present: en systemkamera och massa pengar

Detta har jag på mig just nu: onepiece

Favoritkläder: har inga speciella

Favorit djur: pandaaa

Favoritlåt just nu: ställ dig upp - kartellen mm, och 1D's nya album

Roligaste ämne i skolan: Matte, svenska

Tråkigaste ämne i skolan: so, franska, engelska

En bok jag gillar: alla 7B böcker

 En film jag älskar: stand by me, the notebook

 Favorit tv-program? Glee, Gossip Girl, vampire diaries

 Favoritdoft: min victoria's secret parfym, axe 

Detta äter jag gärna: plankstek, pizza, tacos

Dricker helst: COLA

Favoritgodis: aladdin godis, choklad

Hit vill jag gärna åka på semester: greklan, new york, london överallt typ 

Färg på mina ögon: grön

 Min längd: 163 cm

Jag spelar: Gitarr, lite piano

Så här bor jag: Hus 

 Antal döda krukväxter i hemmet: jag vattnar inte blommorna så jag venne 

Favoritfärg: gillar de flesta färger men rosa är ju fint

Udda förmåga/egenskap: har ingen HAHAH


Kommentera här:

Identitet:

E-postadress: (Obligatorisk & osynlig)


Blogg/hemsida:


Kommentar: