JAG ÄLSKAR ER!

2012-11-26➝22:18:59
jag blev inspirerad av asta ( www.astalitos.blogg.se ) och tilda ( www.tildosh.blogg.se ) så jag tänkte oxå skriva av mig lite
 
- TILL ALLA MINA UNDERBARA VÄNNER
 
Ja, var fan ska jag börja? Vissa av er har kännt nästan hela mitt liv och vissa bara i några år eller tom kortare, men ni alla betyder så jävla mycket. Sååå många minnen att det är helt sjukt, både bra & dåliga med er alla, men de bra är verkligen helt underbara och jag älskar att tänka tillbaka på de. Seriöst, vafan skulle jag göra utan er? Ni är helt cpe allihopa och riktigt skumma, men det är därför jag älskar er! Ni ställer alltid upp och stöttar mig när jag är lessen, behöver verkligen er alla i mitt liv, för ni är bäst. Hoppas att jag kommer ha med er alla i livet läääääänge, Säger inte hur mycket jag älskar er så ofta som jag brukar men hoppas ni vet att jag verkligen gör dte även om jag får damp på er ibland hehe. Med er alla har jag världens skummaste minnen, men de får mig alltid att le även fast jag inte vill. Jag vet inte vad jag ska skriva mer men...JAG FUCKING ÄLSKAR ER! ♥
 
några är inte med på så många bilder o vissa är nte med alls men jag älskar er ändå hih

 
 
 
 

Kommentera här:

Identitet:

E-postadress: (Obligatorisk & osynlig)


Blogg/hemsida:


Kommentar: