My day isn't complete without hearing your voice

2014-05-26➝20:55:04
bild från tidigare idag
 
Måndagen idag har faktiskt inte alls varit så hemsk som alla måndagar brukar vara. Förutom de x antal timmarna som jag har lagt på att plugga idag så har dagen varit riktigt bra! Skoldagen har varit soft och det gick bra på so presentationen och jag fick några gullig komplimanger som gjorde mig jätteglad, känner mig faktiskt väldigt nöjd. Slutade vid två och drog sen hem för att direkt sätta igång med pluggandet. Min väldigt snälla pojkvän kom förbi senare för att hjälpa mig att plugga, teknik är inte mitt starkaste ämne så behövde lite hjälp. Efter lite pluggande tog vi en paus och chillade, sen gick vi en liten promenad till maxi där han bjöd mig på en glass, gulle. Och nu är jag klar med ALLT plugg i hel grundskolan, hur underbart är inte det?  

Kommentera här:

Identitet:

E-postadress: (Obligatorisk & osynlig)


Blogg/hemsida:


Kommentar: