Min helg

2014-05-04➝10:56:51
Har varit jättebra! Natalie kom hit i fredags och då drog hon, jag & Asta direkt till stan. Vi träffade två av hennes vänner fredrik & victor och det var fett shyssta osv. Vi tog en lunch på subway och bara chillade runt. Senare tog vi bussen till Nattas husvagn i vilshärad och åt med hennes familj, såå gott! Spenderade sen natten hos asta. 


På lördagen drog vi in till stan igen haha men den här gången så shoppade vi istället. Jag köpte dock bara en bok. I stan träffade vi camilla & stina och det blev en lunch på donken, hejdå sommarkroppen haha. På kvällen kom min syster och hennes familj till mig och jag åt med de sen kom tjejerna hit och vi drog senare ut och fikade. Nu har vi vaknat och ska väl snart äta frukost, puss!


Kommentera här:

Identitet:

E-postadress: (Obligatorisk & osynlig)


Blogg/hemsida:


Kommentar: