Jag kommer älska dig tills jorden gått under

2014-05-25➝00:34:05
Klockan nio på morgonen ringde alarmet och jag har inte vilat sen dess. Åkte in till stan vid 10 för att se olle spela bas tillsammans med hans band, jag är en sån bra flickvän haha. De var faktiskt jätteduktiga. Tog sen en lunch med mina föräldrar i stan kollade lite snabbt i stan. Pluggade sen i några timmar innan det var dags att dra vidare.


Vid 4 åkte jag tillsammans med asta och hennes familj till båstad för att sedan åka buss till en hemlig plats där mando diao spelade. Det var skitmysigt där vi var och det var ca 500 pers där kanske. Asta och jag gick på äventyr och efter en stund fick vi äntligen träffa en av våra favorit bloggare, Petra Tungården!! Fett skön och cool människa, hon var hur snäll som helst. Resten av kvällen njöt vi av musiken, fick några lyftare med oss i bilen en stund & avslutade med ett stop på donken. Sjuk kväll men så jäkla roligt. Har haft en asbra helg!


Kommentera här:

Identitet:

E-postadress: (Obligatorisk & osynlig)


Blogg/hemsida:


Kommentar: