Återförenade♥

2014-03-10➝19:24:32
Heeej! Har haft en väldigt intensiv men skitkul helg med mina saknade vänner från språkresan. Inlägget kommer bli väldigt långt men jag ska försöka korta ner det.
 
 
I fredags så kom Elin och Kajsa som vi inte har sätt på ett halvår (!?!?) hit och vi mötte upp de vid busstationen i storm och ösregn. De och Asta var hos mig under kvällen och vi ät en mysig middag hos mig också och pratade och tog igen allt som vi har missat. Det var jäääätttemysigt att träffa de efter så lång tid. De sov såklart hos mig sen också. 
 
 
lördagen vaknade vi tidigt och fixade oss och mötte upp resten av folket hos asta. Vi drog in till stan runt klockan 2 och kollade i några affärer och så åt vi självklart på subway, Vi gick hem till Asta igen efter ett par timmmar i Hstd fina centrum och fixade oss och lagade mat. Kvällen/natten bestod av en massa lekar, spel och snack plus maat. Våra gulliga vänner överraskade mig och asta med en massa fina födelsedagspresenter och bild kommer imon. Blev så glad för allt!
 
 
Alla sov hemma hos asta från lördag till söndag och vi vaknade upp aldeles för tidigt så det blev inte många timmar sömn, men helt klart värt det. Folket drog hem på söndag förmiddag och det var sorgligt att säga hejdå till alla men vi kommer ses snart. Hade en lyckad helg och är glad att alla kunde komma!
 
 

Kommentera här:

Identitet:

E-postadress: (Obligatorisk & osynlig)


Blogg/hemsida:


Kommentar: