SOMMARLOV!☀️

2014-06-11➝20:14:33
Började den underbara dagen med att vara på brottet för att ha klasskamp med alla niorna. Min klass vann, bäst är vi. Efter tävlingen blev det korvgrillning och sen slutade vi. Drog hem direkt för att fixa mig och mötte vid 5 upp mina bästa brudar camilla & asta på capri. 

 
Vi gick sedan till skolan och var i vårt klassrum tillsammans med klassen. Margareta höll tal och hon började gråta aww. Jag började också nästan gråta, lite sorgligt att lämna alla ändå. Vi fick varsin ros och sen gick vi alla ner till matsalen som man alltid gör. Mina vänner som spelade var hur grymma som helst! Fikade och minglade runt med föräldrar, lärare och såklart mina vänner. 

Bästa klassen
Ungefär så jag reagerade när pappa ville va med på bilden haha

Slänger in ett inlägg om kvällen senare, blir så långt annars

Kommentera här:

Identitet:

E-postadress: (Obligatorisk & osynlig)


Blogg/hemsida:


Kommentar: