De senaste dagarna i bilder

2014-06-27➝15:18:26

I tisdags skulle jag, bönan, steffe & alex överraska stina, men planen gick fel och istället var det vi som blev överraskade. Det blev istället en en runda på stan och en lunch på donken. 


I går så mötte jag upp hampus vid halv två och så tog vi en fika på espressohouse.


Vi gick runt i stan och bara snackade och jag provade hans solglasögon som inte var så fina på mig haha.


Köpte boken förr eller senare exploderar jag i stan och filmen var sjukt braboken borde va ännu bättre.

 
Senare drog vi hem till hampus och flummade, sjukt hur mycket jag skrattade


På kvällen kom min älskling hem till mig. Vi åt middag och sen jordgubbar till efterrätt, älskar jordgubbar!


Han spenderade natten hos mig och vi sov i min källare. Hur mysigt som helst var det. Älskar dig ❤️

Kommentera här:

Identitet:

E-postadress: (Obligatorisk & osynlig)


Blogg/hemsida:


Kommentar: