Mys dag

2014-07-15➝23:49:09
amie in action hahah
 
Idag har varit en mysig dag som jag har spenderat med familjen. Mina systrar kom hem till oss tidigt i eftermiddag för att fika lite, paj & bullar blev det som mami hade bakat. De stannade hos oss en stund och jag agerade lekkamrat som ni såg på bilden haha. Lekte lite i trädgården och sen sjöng vi singstar som jag inte gjort på aslänge haha. Pratade en del med mina systrar också så det var treeeevligt.
Precis när de åkte så kom vega och hennes mamma till oss och har inte sätt henne på ett halvår nu så det var skitkul att ses igen! Vädret var dåligt så vi var hemma hos mig och tog igen allt som vi hade missat och sen lagade vi alla tacos tillsammans som kvällsmat. De åkte hem för inte så länge sen och jag är väldigt taggad för att spendera tid med henne de här två veckorna, kommer bli fett kul!

Kommentera här:

Identitet:

E-postadress: (Obligatorisk & osynlig)


Blogg/hemsida:


Kommentar: