Läger livet

2014-07-22➝01:08:05
 
Nu tänkte jag skriva lite om kvällen/natten igår som jag inte hann gör innan idag. Camilla och steffe är på ett läger på ön och de har varit där ett tag så jag och asta bestämde oss för att komma och hälsa på över natten. Vi kom framm vid 6 på kvällen och hann presentera oss för alla innan det var dags att äta middag. Tyvärr dog min kamera nästan direkt när vi kom dit så därför blev det bara ett par bilder vilket var synd sen kunde jag inte fota med mobilen eftersom det var mobilfritt, vilket faktiskt var väldigt skönt.
 
 
Under kvällens gång blev det bad i sjön i solnedgången, bastuhäng och även ett par nattdopp. Det var supermysigt att bada under stjärnhimmel med bästisarna och även några nya människor. Det var också såklart väldigt kul att få träffa alla tyskarna och de var jättesnälla! Blev dock väckta klockan 8 på morgonen så kom därför hem tidigt haha men det var värt en natt i tält. Mycket bra natt!

Kommentera här:

Identitet:

E-postadress: (Obligatorisk & osynlig)


Blogg/hemsida:


Kommentar: