Dålig dag

2014-07-31➝18:47:22

Tjejmiddag

2014-07-30➝12:46:15
Dagen började tidigt för mig när älskling väckte mig kl 10 genom att plinga på min dörr och en väldigt trött & förvirrsd amie öppnade dörren. Nejmen tyckte faktiskt att det var väldigt gulligt. Vi låg kvar i sängen ett tag innan jag åt lite frukost och sen cyklade vi till honom för att han glömde sina badbyxor haha och sen ville jag som är lat ta moppen vilket vi gjorde. Åkte ut till frösakull och badade i de asstora vågorna och solade en lite stund. Kom hem vid 3 och tog det lungt tills kl 7 då det var dags för en liten tjejmiddag hemma hos asta. Supermyisigt!! Asgod mat & fina vänner sen blev det en kort kvällspromenad där vi träffade hampus en stund.

Tylösand & after beach

2014-07-28➝20:32:30

Super skön stranddag har haft idag med min favorit stockholmare. Bussen till tylösand idag var kaos och den tog på riktigt aldrig slut. När jag äntligen kom fram så mötte jag vega & hennes mamma nere på stranden. Vi njöt av solen och havet och köpte även lite mat. Gick sen till after beachen och det var skitkul! De spelade bra musik och i slutet gick jag & vega ner framför scenen och dansade som massa random människor också gjorde. Vi hängde med ett tåg och fick både lite cider och öl på oss av folk som vaskade haha. Idag var antagligen sista gången jag ser henne i sommar så det var lite sorgligt men det blir fler sommrar.

Minigolf

2014-07-26➝23:09:47

Kvällen blev en väldigt mysig hemma kväll som jag behövde. Var trött men åkte ändå med pappa för en runda minigolf. Det gick bra och jag vann hihi. Vi köpte med oss pizza och åkte också inom maxi en sväng för lite godis. Nu sitter jag i min säng med min godis påse och ska nog sätta på en film eller något, puss!

The royal concept

2014-07-26➝17:34:41
Jobbade i hettan igår och hämtade lönen för de senaste dagarna efter det, kändes asbra! Duschade och fixade till mig när jag kom hem och sen var det dags att dra ut.

Det blev middag på Norre port så sjukt gott!

Jag & mamma åt där tillsammans med Lena & Vega

Efter middagen mötte vi först upp min älskling

Och saknade natalie kom en stund efteråt. Så vi alla gick en promenad i Halmstad och snackade, fett mys

Medan vi väntade på the royal concept så provade vi de stora solstolarna haha

Satte oss vid nissan en stund efter vår promenad, åh älskar nissan

Sen kom även bästis

Innan konserten började var alla samlade, så jäkla kul att några av mina favoriter äntligen träffades

Älskliiiing

Vid halv 12 började the royal concept äntligen spela och de var faktiskt väldigt bra!

Vi stod längst fram så alla var glaaada

Efter koncerten så fick natalie och vega träffa sångaren så jag agerade fotograf. De var såå lyckliga efteråt haha. Sen skjildes alla åt förutom jag & vega eftersom hon sov hos mig efteråt. Superkul kväll med massa favoriter!!

Fitness

2014-07-25➝19:10:55

Har inte varit på mitt kära gym på hela sommaren och igår var jag där och tränade. Det var såklart jobbigt men var inte så otränad som jag trodde och det var faktiskt skit nice att komma igång igen. Måste ju vara lite vältränad till aspero haha. Efter mitt träningspass åkte jag hem och fixade mig sen åkte jag till älskling. Hjälpte honom lite med att förbereda för hans jobb idag och vi handlade lite oså. Det var faktiskt supermys. Ska ut nu så vi hörs!

Frukost

2014-07-24➝12:12:59

Solgården

2014-07-24➝11:16:45

Var super trött igår när jag vaknade men det var bara att bita ihop och gå upp. Skulle nämligen jobba så igår följde även vega med mig så det var roligare än det brukar va. Blev en lunch på bk och vi skulle tagit ett dopp men det blev inte så. Fixade mig snabbt innan jag & familjen åkte ut till solgården i tylösand där vi mötte upp vega och hennes mamma. Åt middag i sanddynorna och lyssnade på musiken som spelades under kvällen. Jag och vega gick runt på stranden och tog fina bilder i solnedgången som ni får se en annan dag. Senare kom även våra familjevänner och jag hade en mysig kväll!

Härlig kväll

2014-07-23➝17:08:41
Kvällen började redan kl halv 7 då jag mötte upp asta & hampus och vi köpte med oss lite gott på vägen till östra. Vi var där tidigt så vi väntade en stund innan folket kom. Jag hade verkligen en superbra kväll med en massa härliga människor. Det enda som inte var så kul var ju att det var sista gången jag träffade helga och det blev lite känslosamt under kvällen, kommer sakna henne!
 Kvällsdopp, mysiga promenader, myggor som attackerade och bara gött häng. En riktig sommarkväll! Alla som var kvar till slutet gick hem tillsammans runt 1-halv 2 och det var en bra avslutning på kvällen.

Läger livet

2014-07-22➝01:08:05

Nu tänkte jag skriva lite om kvällen/natten igår som jag inte hann gör innan idag. Camilla och steffe är på ett läger på ön och de har varit där ett tag så jag och asta bestämde oss för att komma och hälsa på över natten. Vi kom framm vid 6 på kvällen och hann presentera oss för alla innan det var dags att äta middag. Tyvärr dog min kamera nästan direkt när vi kom dit så därför blev det bara ett par bilder vilket var synd sen kunde jag inte fota med mobilen eftersom det var mobilfritt, vilket faktiskt var väldigt skönt.

Under kvällens gång blev det bad i sjön i solnedgången, bastuhäng och även ett par nattdopp. Det var supermysigt att bada under stjärnhimmel med bästisarna och även några nya människor. Det var också såklart väldigt kul att få träffa alla tyskarna och de var jättesnälla! Blev dock väckta klockan 8 på morgonen så kom därför hem tidigt haha men det var värt en natt i tält. Mycket bra natt!

Let's go to the beach

2014-07-21➝14:58:28

Väntar just nu på bussen som ska ta mig & asta till stranden. Det är sjukt varmt idag så det ska bli asnajs med ett dopp. Är dock jävligt trött idag haha så kommer typ somna. Jag tänkte göra ett inlägg om gårdagen senare idag, puss!

sommar kväll

2014-07-20➝13:52:42

Ännu en väääldigt varm dag var det igår så när olle hade stuckit hem så vilade jag en liten stund innan familjen åkte ner till stranden tillsammans med vega och hennes mamma. Vi åkte dit på eftermiddag så vi stannde inte så länge men det blev ett dopp och en mjukglass på hemvägen. Efter stranden åkte vi alla hem till oss för att duscha och fixa till oss för kvällen. Det blev middag på en resturang i stan och det var skitgott verkligen! Jag och vega gick en promenad i stan efter middagen och lekte turister haha nejmen det blev några fina bilder med hennes system kamera. De sov över här också så det var supermys!

I love you

2014-07-19➝23:07:42

Igår kväll efter min båttur så kom min fina till mig. Vi åt lite middag som var fisken som mina föräldrar fångade. Skit gott! Har inte träffat honom på alldeles för länge nu så det var verkligen dags. Fixade lite jordgubbar och choklad senare på kvällen och sen gick vi ner till min källare där vi då spenderade natten.  Vi båda var väldigt trötta så vi la oss ganska tidigt. Han drog hem tidigt imorse och sen somnade jag om haha, skitrolig kväll med min älskling

Underbar dag

2014-07-18➝19:31:34
Har verkligen haft en jättebra dag ute på havet med min familj och morbro. Min morbro har en båt som vi fick åka med på idag och det var hur mysigt som helst, perfekt väder också!

älskar havet så var superglad idag
vi stannade i grötviks hamn, så fint
jag och morbro tog ett dopp det var skitkallt haha
just chillin
mamma & pappa fick några fiskar

Throwback Thursday

2014-07-18➝13:12:51
Snodde några bilder från asta hehe

Asta ringde mig vid 10 och ville dra in till stan en snabbis så det var bara att ta en kofta, fixa till sig lite och springa till bussen. Vi köpte med oss lite smått och gott och satte oss vid en av halmstads finaste platser enligt mig. Under kvällens gång lyssnade vi på gamla låtar och sjöng med åh man får så många gamla minnen när man hör gamla låtar. Vi hade iaf en jättemysig kväll!

17 juli

2014-07-17➝14:14:16
Står just nu i världens längsta kö inne på bk så passar på att blogga lite. Mina älsklingar var hemma en sväng igår så vi träffades såklart. Mötte upp camilla i stan igår och senare kom även steffe och vi snackade en massa. Hann även gå in några få affärer innan stan stängde. När det blev kväll satt vi vid bibblan och myste och senare träffase vi också asta. Köpte med oss lite godis från maxi och kollade pll hos mig.
Nu ska jag somsagt äta lunch med mami & papi och här för att jag precis har jobbat. Blir nog ett dopp på brottet ockaå och sen får jag se vad som händer, puss

Lite bildbrist

Mys dag

2014-07-15➝23:49:09
amie in action hahah

Idag har varit en mysig dag som jag har spenderat med familjen. Mina systrar kom hem till oss tidigt i eftermiddag för att fika lite, paj & bullar blev det som mami hade bakat. De stannade hos oss en stund och jag agerade lekkamrat som ni såg på bilden haha. Lekte lite i trädgården och sen sjöng vi singstar som jag inte gjort på aslänge haha. Pratade en del med mina systrar också så det var treeeevligt.
Precis när de åkte så kom vega och hennes mamma till oss och har inte sätt henne på ett halvår nu så det var skitkul att ses igen! Vädret var dåligt så vi var hemma hos mig och tog igen allt som vi hade missat och sen lagade vi alla tacos tillsammans som kvällsmat. De åkte hem för inte så länge sen och jag är väldigt taggad för att spendera tid med henne de här två veckorna, kommer bli fett kul!

Lördag

2014-07-13➝01:20:36
Min lördag har varit väldigt bra! Den började med att jag mötte upp asta, natalie och amanda i stan. Det blev en snabb shoppingrunda i stan men hittade ingeting. Efter ett par affärer köpte vi med oss mat och satte oss vid nissan och snackade en massa. När vi hade snackat i ett par timmar bestämmde vi oss för att åka till östra stranden för en runda minigolf. Jag älskar minigolf! Det var längesen jag spelade så det var faktiskt väldigt kul, plus att jag vann så då blev jag lite extra glad hihi. Vi avslutade dagen med en glass och hade en skitbra dag med mina saknade! Nu ikväll kom olle hit en stund och vi bara chillade så det var mys, puss

22 jump street

2014-07-12➝19:19:56

Efter att asta hade ätit god middag hemma hos mig så åkte vi in till stan för att möta upp olle. Vi hade reserverat biobiljetter till 22 jump street som var superbra! Tyckte verkligen att den var jätterolig och helt min humor, rekomenderar den starkt! Mysig kväll med älsklingarna

Gårdagens middag med babe

2014-07-12➝19:09:10

After beach

2014-07-11➝18:36:32
Både idag och igår har spenderats på stranden med asta & stina. Igår hängde vi på tylösand och vi gick även till after beachen. Det var svin mysigt att sitta där och känna solen steka och lyssna på bra musik med fina vänner!
Dagen idag har inte varit så annorlunda från igår förutom att vi idag var på västra istället. Två långa dagar på stranden är fan ashärligt. Asta kommer hit snart så äter hon här och så möter vi upp olle i stan senare för bio, hoppas ni får en bra fredag, puss!

Lite blandade bilder från idag & igår

Kommentarer (0)

We drew a map to a better place

2014-07-10➝02:02:20
Över 30 grader har det varit idag och jag har verkligen utnyttjat värmen. Åkte ganska tidigt till Tylösans med pasti och stannade där i några timmar. Fete skönt att svalka sig i havet. Tog en fika där och åkte sen hem för att duscha, äta och byta om inför kvällen. Mötte upp stina & asta utanför tillsammans där vi egentligen tänkte hänga men det var helt fullt så vi gick vidare. Efter en lång promenad genom stan så hann vi träffa camilla & steffe, åh saknar de, plus massa andra en kort stund innan vi tog en kvälls fika på donken. Satte oss senare vid nissan och njöt av kvällen.

Jag kan dö lycklig

2014-07-09➝23:44:01

Som ni ser på bilderna ovan så träffade jag och asta dasha ikväll!! Asså hur sjukt. Vi gick förbi en bar och så såg vi henne stå där och jag har aldrig blivit så chockad. Vi gick fram och tog en bild och snackade med henne en stund, hon var verkligen hur gullig som helst. Jag och asta var överlyckliga efteråt, bästa dasha.

Världens bästa pojkvän

2014-07-09➝00:14:17

Har haft en riktigt dålig dag idag och har inte heller mått speciellt bra. Därför har jag inte haft lust att hitta på något och dessutom har inte vädret varit på min sida. Men senare på kvällen åkte min älskling hem till mig och överraskade mig med en bukett rosor. Blev så sjukt glad, tyckte verkligen att det var hur gulligt som helst. Han var hos mig en liten stund och efter det gick jag hem till asta en stund, myyyyys kväll.

Fuck ösregn

2014-07-07➝21:19:11

Har aldrig blivit så blöt som jag och camilla blev idag. Det såg seriöst ut som om vi precis hade duschat, helt sjukt. Vi gick inte alls lång heller haha. Innan ösregnet så var vi på flygstaden och senare så drog vi hem till henne för att värma oss och byta kläder. Asta kom också dit senare och vi bara chillade. Tänkte ta en riktig dusch nu haha, puss

Underbar kväll

2014-07-07➝17:15:59

Hade en sån sjukt underbar kväll igår med finaste vännerna. Vi köpte med oss korv och försökte fixa grillen, det tog sin tid men efter en stund så kunde vi grilla.  Tog varsin korv och åt även några marshmallows, mums. Det var sjukt varmt hela kvällen så vi alla badade nakna. Superbra kväll verkligen, älskar er!

Last night

2014-07-06➝18:31:48
Jag hade en skribra kväll igår med min finaste. Kom dit klockan 6 och han började att laga vildsvinet som han hade skjutit tillsammans med hans familj. Vi alla åt sen tillsammans och det blev hamburgare och det var faktiskt asgott! Efter middagen drog vi ut på en moppetur till östra stranden för ett kvällsdopp och sen åkte vi snabbt inom mig på vägen hem. Väl hemma hos honom så kollade vi orange is the new black och sen fick jag våfflor som älskling gjorde. Somnade rätt så sent och hade mysigt resten av natten. Nu ska jag strax möta upp tjejerna, puss

Aspero i höst!

2014-07-04➝19:13:25
Jag kollade för ett par dagar sen men glömde blogga om det. Blev skit glad för att jag hade kommit in även fast jag redan var väldigt säker på att jag skulle komma in. Är supernöjd med mitt slutbetyg och jag längtar så mycket till gymnasiet. Fett skönt att få börja om och träffa nya människor.

Jobba jobba jobba

2014-07-04➝14:07:18

Tar just nu en liten paus från jobbet tillsammans med asta. Vi delar ut reklam  för gokarten först i stan och sen på äventyrslandet. Det är ganska kul ändå haha och man tjänar ju endå lite pengar. Igårkväll sov jag hos asta med camilla och steffe och vi hade det supermys.

Helsingborg

2014-07-03➝22:50:56
Alarmet ringde klockan 9 imorse och jag gick upp strax efter det. Fixade mig och år frukost sen bar det av till Helsingborg tillsammans med syster, ella och papi. Vi hann med både en tur på väla och en liten stund på ikea. Jag åt lunch och frozen youghurt med ella på väla och vi åkte sen med pappa och syster för att hämta lillen på dagis. Min andra syster kom senare och sen avslutade vi dagen i hbg med fika och äventyrsgolf. Mys dag med familjen! Atm sitter jag hos asta med brudarna och kollar pll så i gotta go, puss

Kommentarer (0)

Jag vill ha hans armar runt om mig

2014-07-03➝00:00:55
Klockan 1 vaknade jag upp i dag. Fick skynda mig upp för att inte missa mötet som jag och mamma skulle gå på. Efter mötet tog jag en snabb lunch på stan med mamma och mötte senare upp asta för en kort shoppingrunda. Köpte med mig mat från Lotus på väg hem, sååå gott! Tog en dusch när jag väl var hemma och åkte sen till älskling. Vi skulle fikat på ett cafe i grötvik men det var tydligen stängt så vi satt bara på klipporna en liten stund innan vi åkte moppe hem. Hos honom åt vi blåbärs paj och myste kom hem för en stund sen och tänkte faktiskt sova snart, ska upp tidigt imon. Pusssss

Kvällsdopp

2014-07-02➝23:42:41
På kvällen igår var solen framme och det var fett fint väder. Åt en god middag hemma med mami och tog sedan bussen med camilla till östra stranden för ett kvällsdopp. Vattnet var inte så himmla kallt men vi var bara i en liten stund. Drog senare hem till mig och asta kom också dit. Myste resten av kvällen i mitt uterum.

Stan med babe

2014-07-01➝17:31:54

Kom precis hem från stan där jag var i några timmar med min babe. Vi kollade runt i alla affärer och jag fick med mig ett svart spets linne från H&M som var på rea! Mycket nöjd. Njöt sedan av solen på vår favorit plats medan vi åt lunch, super mysigt.

Strandhäng

2014-07-01➝11:46:51
Änligen är juli här och nu har jag fått sommarkänslor på riktigt. Månaden & veckan startade på ett jävligt bra sätt. Jag mötte camilla på bussen vid 9 och vi åkte till västra stranden för att träffa några från vår klass. Vi satte oss på en skit mysigt plats och där satt vi resten av kvällen och chillade med musik i bakgrunden. Drog tyvärr hem ganska tidigt men tycker att det var en lyckad kväll!