Ung, dum & förvirrad som fan

2014-01-04➝00:49:03
Allt jag vill är att gråta, bara släppa ut alla känslorna jag känner. Jag känner att tårarna brinner innanför ögonlocken, men de vägrar komma. Och om de skulle komma, vet jag inte ens om det skulle var lyckliga eller ledsna tårar. Så förvirrad är jag. Jag vet ingenting. Jag har så många frågor som jag egentligen inte är säker på att jag vill få svaret på. Om det blir svaret som jag innerst inne hoppas på så vet jag fan inte vad jag skulle göra. Ska man göra det som gör en lycklig? Eller ska man tänka på vad som är bäst för de som man bryr sig om? Det är ett jävla svårt val att göra när man vet att det sårar någon så jävla djupt.

Men om svaret skulle bli helt tvärtom, då skulle det kännas som fan. Jag hade dött lite inombords det måste jag ekänna. Har kännt den känslan aldeles för många gånger och vill verkligen inte behöva känna den igen. Det suger så hårt. 

 Det är som en storm av känslor inom mig och det enda jag egentligen vet är att jag känner något för honom, något som jag inte kan ignorera. Han gör mig glad och så är det. 

Men den största frågan av alla mina frågor är, kan jag på något sätt få alla som jag bryr mig om att bli lyckliga samtidigt som jag själv är det?

Kommentera här:

Identitet:

E-postadress: (Obligatorisk & osynlig)


Blogg/hemsida:


Kommentar: