MIN FÖDELSEDAG

2014-02-13➝21:57:34
Jag hann inte blogga igår så kör inlägget en dag senare. Jag fyllde då år igår om någon har missat det hihi och jag kunde inte haft en bättre dag! Mamma och pappa väckte mig med frukost på sängen och fick tårta, så mys. Stod i kiosken med asta så hade inga vanliga lektioner alls sen så slutade vi redan halv 2, sjukt nice! Efter skolan så åkte jag hem och firade lite med familjen och fick presenter. Mötte senare upp bästisarna på en resturang i stan och åt en jättegod middag och fick ännu fler presenter hihi. Och slutligen på kvällen så kom finaste pojkvännen hem till mig med rosor, choklad och smycken och var hos mig ett tag. Jag är så jävla sjukt nöjd med dagen och är så glad för alla presenter som jag har fått och alla grattis. Tack som fan till er som gjorde dagen bäst ❤️


Kommentera här:

Identitet:

E-postadress: (Obligatorisk & osynlig)


Blogg/hemsida:


Kommentar: