Reunion

2013-10-13➝15:50:20
Hi guys
 
Jag och Asta kom hem 7 imorse så det har inte blivit någon bloggning förrän nu. Jag har spenderat 12 timmar i en buss det senaste dygnet för att vara i Stockholm i 5 timmar och träffa alla mina underbara vänner från språkresan. Det var väldigt jobbigt att åka så långt, man hade ju inte speciellt mycket att göra. Dock hamnade jag jämte en trevlig skånsk kille på vägen dit haha. När vi äntligen kom fram så stod alla utanför bussen och väntade, jag svär att jag aldrig har sprungit så fort i hela mitt liv. Kvällen var lyckad och det var så sjukt kul att se alla igen, plus att Anton Ewald kom och sjöng, hahah nejmen han var faktiskt ganska dålig. Juste, klockan fem på natten tappade jag min mobil i toan...men den lever haha, stackars mobil. Nu saknar jag alla jättemycket men jag vet att vi kommer ses snart, pussss
 
 

Kommentera här:

Identitet:

E-postadress: (Obligatorisk & osynlig)


Blogg/hemsida:


Kommentar: