I've been feeling everything from hate to love, from love to lust, from lust to truth, I guess that's how I know you.

2013-10-20➝11:02:43
Heeej
Jag var så trött när jag kom hem igår så jag somnade direkt haha. Jag började i alla fall dagen med att gå till Aspero på öppet hus och jag vill verkligen gå där, är helt säker. Meeeen ska ändå kolla på andra skolor heheh. Jag hann också träffa Olle lite och blev på bra humör efter det hihi. Bakade mina klassiska cupcakes också lol och gav till Alex som hade tjejkväll igår. Det blev mycket snack och jag hade väldigt kul med underbara brudz. Nu är jag klar med all vikning av reklam och ska om en stund gå ut och dela ut den, yeeey. Sen blir det plugg, känner att jag har en härlig söndag framför mig.




Kommentera här:

Identitet:

E-postadress: (Obligatorisk & osynlig)


Blogg/hemsida:


Kommentar: