So am I still waiting, for this world to stop hating?

2013-11-11➝20:58:33
Hej, tänkte berätta lite snabbt om helgen eftersom jag såg att jag inte hade bloggat på ett tag, woopsi. I fredags så kaosade det lite men det slutade med att olle, camilla och asta kom hem till mig och hade det mysigt under kvällen. På lördagen gick jag till sture på öppethus och det fanns några väldigt intressanta linjer som jag ska skugga. Senare på kvällen så möttes gänget lol hos olle och vi gick sen till stallet för att ännu en gång skrämma barn. Jag och camilla fick hjärtattack också haha. Det var en fin kväll. Jag och min familj firade farsdag i söndags, åt middag och lite sånt. Det var min helg, ha det bra, puss


Kommentera här:

Identitet:

E-postadress: (Obligatorisk & osynlig)


Blogg/hemsida:


Kommentar: