You can't fly unless you let yourself fall.

2013-03-15➝18:37:15
Hejsan people! Idag så kom tre personer från unga KRIS till min klass och det var verkligen sjukt intressant, kul och väldigt berörande att höra deras historier, det får en liksom att tänka efter. De var här hela dagen och jag började nio och hade inga riktiga lektioner, så jävla skön dag. Efter skolan åkte jag hem och chillade, sen tränade jag fotboll ashärligt att träna ute igen! Nu kommer snart camilla hit och ska sova här, awesome hihi, puss! ♥
 
skulle försöka mig på en nicky pose, det blev ju inte sååå dåligt faktiskt

Postat av: stina

herrejävlar vad fin du är kvinna

Svar: aw, duär fin älskling <3
None None

2013-03-16 - 01:15:45
Kommentera här:

Identitet:

E-postadress: (Obligatorisk & osynlig)


Blogg/hemsida:


Kommentar: