Sverige

2013-07-19➝00:30:00

Hejehejehejehej! Jag är hemmaaaaaaaaa från de tre bästa veckorna i mitt liv. Det har varit så jävla kul och jag saknar redan alla nya vänner. Igår när vi lämnade varann så grät alla och ja det var hemskt. Om jag skulle skriva allt så hade det tagit flera timmar haha, men ni kommer få bilder någon dag. Iaf igår så kom jag hem till hstd vid 12 och då kom olle hem till mig och jag blev så sjukt glad när jag såg honom. Han sov hos mig och det var typ världens mysigaste natt och jag hade saknat honom såååå mycket. Sen vaknade vi och åt frukost och han drog hem. Jag hann också träffa min älskade camilla idag, asså sååå roligt man kan ha med den kvinnan asså. Jag träffade också min fina room mate astapasta som jag har levt med i tre veckor haha. Nu ikv så umgicks jag med la familia också och pratade lite osv. Men nu är jag astrött så pussss



Kommentera här:

Identitet:

E-postadress: (Obligatorisk & osynlig)


Blogg/hemsida:


Kommentar: