ME GUSTA FREDAGAR

2013-01-12➝00:35:32
Hallijhalloj. Rubriken blev ju lite fail eftersom dte inte är fredag längre men ni fattar. Denna fredagen har varit väldigt bra faktiskt, först bild imorse mycket bättre än hkk tkr jag, sen var gjympan helt dampiga och random, me like, sen så har jag varit glad typ hela dagen oxå och tränat fotboll.När jag kom hem från träningen så tog jag ett hett bad och då menar jag verkligen hett det brände typ sönder min hud men fett skönt ändå haha, oså åt jag mumsig mat med la familia och nu har jag kollat en massa vd avsnitt, så bra :')
Nu ska jag nog snart sova, denna skolveckan har dödat mig typ så tror jag behöver sova lite & tänka på alla människor jag saknar just nu, för många minnen, i don't pallz, det blir typ för mycket tankar åhgud, aja hoppas ni hade en awesome fredag så hörs vi imon/ puss!
 
 

Kommentera här:

Identitet:

E-postadress: (Obligatorisk & osynlig)


Blogg/hemsida:


Kommentar: