I'm like a brand new bitch

2013-01-09➝20:20:23
HOOOOOLA!
Dagen har varit seg, onsdagar suger alltid vi har skit sen lunch men förutom det har den varit bra bortsett från matten där jag fick cpe ryck på lite människor, men jag blev pissed off ok? Men är iaf inte sur längre, känner mig så jävla peppad atm, får alltid en lycko kik när jag har tränat och dansat loss till ashög musik, me fucking gusta! Känns fett bra att jag har börjat äta nyttigare också, men jag saknar min cola. Efter plugget (haha) så följde jag & pasti med camilla hem och dunkade ännu mer musik, fettnajs. Nu har jag gjort allt jag ska göra ikv så nu ska jag fluffa vid datan/ pussssar!
 



Postat av: stina

FAN VA MYCKET FLUFF DET VAR I DET INLÄGGET <3

Svar: HAHAH JAG FÖRSÖKER VARA SOM DIG BABE <3
None None

2013-01-09 - 21:59:21
Kommentera här:

Identitet:

E-postadress: (Obligatorisk & osynlig)


Blogg/hemsida:


Kommentar: