Give me love

2013-02-19➝19:59:48
Shena! Känner att det har hänt mycket sen jag bloggade senast haha. Men igår kväll så åkte jag hem till Camilla och vi handlade massa gott, fick skrattanfall och dampade, blev väldigt deprimerade pga douchebags, jag körde yolo, vi åt nattmat och kollade på en film.
Vi hann med mycket på en natt om man säger så. Sen när vi vaknade så åt vi en asstor frukost och åkte sen hem till ollsi en stund och fick springa till bussen två gånger den dagen ._. men iaf sen träffade vi nils och victor på espressohouse och vi fick en frappino av gulliga victor! Väldigt mycket hände detta dygnet men hade det awesome med min hallonbabe. Nu ska jag chilla med min vän datan, pusspåer!
 
 
 

Kommentera här:

Identitet:

E-postadress: (Obligatorisk & osynlig)


Blogg/hemsida:


Kommentar: