Ibland är en dröm det finaste man har

2013-12-22➝12:11:18
Hejsan! Nu har jag äntligen fått jullov och det känns fett bra. Känner att jag verkligen behöver en paus från allt ett tag. I fredags hade vi då avslutning och det var mysigt jag fick också mina betyg och jag har höjt mig sen förra året så jag är nöjd! Efter avslutning gick jag på stan med bästisarna i flera timmar och kollade efter julklappar.

Igår kom saknade Amanda hit, det var kul att träffa henne igen! Jag och Asta mötte upp henne på stationen och vi gick i stan, tog en lunch i stan på en kina resturang och pratade en massa. Såå mys! Nu idag blir det att pynta granen, fixa de sista julklapparna och ikväll drar jag till Kelly för att fira jul tillsammans med alla tjejerna! Kommer bli sjukt kul. Ha det bra, puss

Brist på bilder så ni får en bild från lucian istället

Kommentera här:

Identitet:

E-postadress: (Obligatorisk & osynlig)


Blogg/hemsida:


Kommentar: