Ett sammanfattande test av mitt 2013

2013-12-31➝15:44:15

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?  ohjaaaa

 

 Hur har ditt 2013 varit? Det har varit sååå mycket bättre än vad jag trodde! Har haft det bästa året i mitt liv med massa nya upplevelser, nya vänner, resor och sjukt bra minnen.

 

Största misstaget i år? jag har gjort många misstag detta året, det gör väl alla men det största var att inte inse att jag var olycklig under en viss period. Och att jag lät mig själv vara lessen aldeles för länge, det var nog det värsta misstaget.

 

 Tror du att år 2014 kommer blir bättre? självklart hoppas jag på det men eftersom jag har haft det bästa året i mitt liv och min sommar kunde inte ha blivit bättre eftersom jag reste så blir det jävligt svårt att överträffa. Men klart att det kan bli ännu bättre

 

Blev du kär i år? ja, jag blev riktigt jävla kär och det var en fin tid under detta året som jag kommer komma ihåg väääälsigt länge

 

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? 24/6, när jag och Asta åkte på språkresan och 4/8 :)

 

 Bästa köpet? allt jag köpte på resan typ haha

 

 Vad spenderade du mest pengar på? köpe riktigt mycket kläder men jag tror fan att maten vinner haha ;)

 

 Vilka sånger kommer påminna dig om 2012? wake me up - avicci och säkert fler men ingen jag kommer på just nu

 

 Vem har du umgåts med mest? har umgåts med mitt underbara tjejgäng mycket men allra mest camilla, asta & olle

 

Bästa minnet från 2013? ehmmm, resan såklart, natten jag kom hem, sleepover hos camilla, hela sommaren var full med underbara minnen

 

 Hur många kysste du? om vi räknar killar så bara olle, men om vi räknar tjejer med så typ 4 hahah

 

 Har du haft ett förhållande under 2013? yes nästan hela året, siccccck

 

Är det något du saknade år 2013 och vill ha 2014? fler resor hihi,  fler nya människor

 

 Vad önskar du att du gjort mer 2013? varit gladare under vissa perioder och inte sjunka till botten

 

 Vad önskar du att du gjort mindre? slösat så mycket pengar på onödiga saker

 

 Största musikaliska upptäckten? ingen speciell, bara massa nya sköna låtar

 

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? om jag hade insett att livet går vidare lite tidigare

 

 Vad fick dig att må bra? mina vänner, sommar vädret, shoppingen allt typ

 

Vem saknade du? jag har saknat människor i perioder under året men de jag har nu är de som jag vill ska vara där och jag saknar ingen som inte saknar mig. Är nöjd med de som är i mitt liv och jag ser framm i mot att få ännu fler :)

 

 De bästa nya människorna du träffade? alla från språkresan såklart! jag träffar fortfarande väldigt många från resan och det är super kul! sen så är jag glad att kelly och helga började i min klass för de är väldigt roliga att umgås med. 

 

 Vad vill du säga till dig själv inför 2013: Va positv och glad och ditt bästa jag. Fokusera på att må så bra som möjligt, träna, ät hälsosammare, få bra betyg, va med de som gör dig glad och hitta på roliga saker. Var inte lessen, livet går vidare. Träffa så många nya människor som möjligt på gymnasiet och bara allmänt. Gör året ännu bättre!

 


Kommentera här:

Identitet:

E-postadress: (Obligatorisk & osynlig)


Blogg/hemsida:


Kommentar: