Men hela du är perfektion, jag är så jävla kär

2013-08-04➝23:36:52
detta inlägget skulle kommit upp igår men min data hade damp
 
Hola, i fredags så hade jag grillfest för mina brudz som jag har tjatat om i flera år och nu äntligen hade jag den. Asta, camilla, stina, alex, steffe & hannan kom till mig vid 7 och vi grillade (obviously), pratade om typ allt, tog fina bilder och spårade ur på spelet med andra ord. HON TAPPADE SKON DITT SÄR, hehe internskämt. Skitkul hade vi iallafall. Idag så drog jag och pasti till brottet, hon sov hos mig igår också, och det var fett najs att bada. Sen stressade vi som galningar för att hinna med bussen till olle och där spenderade vi kvällen. Vädret var asskönt så vi var ute typ hela kvällen och det var jättemysigt! Nu ska jag och pasti snart sova, pösss
 
 
 
 
 
 

Kommentera här:

Identitet:

E-postadress: (Obligatorisk & osynlig)


Blogg/hemsida:


Kommentar: