tooooorsdag

2012-09-13➝21:53:23
Heeeejsan!
Idag har dagen gått ganska snabbt faktiskt, och imon är det fredag, love my life. Inget sepciellt hände i skolan, vanliga lektioner osv, juste jag, camilla & asta skulle åka hem till Camilla på typ 40 minuter fram och tillbaka vi sprang typ för våra liv för att hinna med bussarna osv sen när vi kom till gympan typ fem minuter sent så behövde vi inte ens ha gympakläder eftersom vi skulle sätta upp ett jävla tält. Sjukt irreterande men that's life. 
Efter skolan så drog jag, asta, camilla & tilda in till stan lite snabbt, kollade i lite affärer osv. Och på kvällen så kom  min älskling hem till mig och han drog vid typ 8 och sen dess har jag bara kollat glee, ätit, duschat osv, sooooftish kväll. Jag är lite beroende av glee just nu så ska fortsätta kolla, puss! 
 
gulliga tjejer på NO:n idag hiohihoi

Kommentera här:

Identitet:

E-postadress: (Obligatorisk & osynlig)


Blogg/hemsida:


Kommentar: