sååå trött

2012-09-19➝23:02:09
heeejsan!
Jag är så sjukt trött, hela dagen har varit fullspäckad. Skolam var ju ganska soft, stod i kiosken typ hela dagen med min babe, så inga lektioner. Efter skolan stannade jag och några andra kvar i skolan och typ åt innan zuuumban. Zumban var awesome, like always, och sen så åkte jag till skopunkten och köpte nya boots! Så snygga är de, i love it, bild kmr imon.
Sen åkte jag direkt till fotbollsträningen, som faktiskt gick riktigt bra :D Och nu på kvällen har jag duschat, ätit, och kollat på en sjukt bra film, The lucky one, skitbra verkligen, ta er tid och se den!
Och btw jag börjar 10 imon, hihi avundsjuka? Gött med sovmorgon för en gång skull, men aja jag är trött och det är ganska sent så i gotta go, puss! ♥
 
söta tjejer i kiosken hoho
 

Kommentera här:

Identitet:

E-postadress: (Obligatorisk & osynlig)


Blogg/hemsida:


Kommentar: