random inlägg

2012-09-23➝00:34:28
helluuuuuu!
Jag sitter just nu i min gosiga säng i mörkret och ska kolla pretty little liars, jag kommer ångra det efteråt för jag kommer vara så jävla rädd men aja, jag lever i nuet.
Idaaaaag fick jag ju inte gå ut så Camillllz kom till mig ist en liten stund på dagen, vi gjorde inget speciellt bara chillade. JUSTE igår var festen awesome och blev riktigt nöjd med mitt hår som Camilla lockade hihi, okej ANYWAY
Och sen på kvällen hade jag gäster och så kom Olle oxå, han åkte vid 11 och sen dess har jag bara kollat serier och chillaaaaat, gött. men nu ska jag fortsätta kolla hoho, puss!
 
eftersom jag inte har några bilder och min fina pojkvän nr 2 har gjort detta fina collage så blir det denna bilden hehe

Kommentera här:

Identitet:

E-postadress: (Obligatorisk & osynlig)


Blogg/hemsida:


Kommentar: