jag förstår inte varför mina inlägg alltid försvinner

2012-09-26➝20:08:33
heeeeeeeej!
Mina inlägg försvinner ju för fan alltid, jag får seriöst ryck, det är fett irreterande. Men nu hoppas jag att ni ser detta inlägget iaf. Jappjapp nu har jag överlevt onsdagen, sen är det bara torsdag och fredag sen är det heeeeelg! Och på fredag ska jag klippa mej, taggad chey här. anywaaay
Skolan idag var helt ok, blev lite irreterad innan, folk var anmält jobbiga så blev lite sur, men nu är jag glad igen :D
Och jag hade matteprov idag, och jag fick inte ha musik, fattar ni vilken panik jag hade, helt sjukt. Men jag hoppas provet gick bra, är fett nervös. jaja jag ska sluta babbla nu, pusssar!
 
söta bilder från idag

Kommentera här:

Identitet:

E-postadress: (Obligatorisk & osynlig)


Blogg/hemsida:


Kommentar: