it's scary to think that one day, all this will eventually end.

2012-09-23➝23:55:30
heejsan sötisar!
Har haft en rolig dag hos min syster och hennes family, en typisk söndag för mig typ haha men det var mysigt. Och jag tkr att jag är väldigt duktig, jag pluggade matte i bilen på väg dit och hem och jag var på uppgift 7 och nu är jag på 28, suck on that biiiitcheees! Har prov på onsdag så imon ska jag först hem till Olle en liten stund, eftersom jag har studiedag heheh, och sen ska jag till bibblan och plugga med tjejerna, visst är vi duktiga som tar vår lediga dag till att plugga, och efter det så har jag match, sista serie matchen nu, sen blire inomhus.
Jappjapp, dte var min fina dag typ, ska dra nu puss! 
 
 
 
 
 

Kommentera här:

Identitet:

E-postadress: (Obligatorisk & osynlig)


Blogg/hemsida:


Kommentar: