i just wanna wrap my hands around your neck.

2012-09-20➝18:51:16
bilder från ishallen
 
tjeeeeena!
Idag så hade jag sov morgon till 10, så jävla skönt! Och vi började dagen i ishallen och åkte skridskor där ett tag, det var faktiskt jättekul, även om man såg ut som en mupp i hjälmen. Jag ramlade faktiskt inte, känner mig stolt. Anyaway, efter skolan följde Camilla, Asta och Tilda med mig hem, vi dampade, chillade osv. Längesen vi alla fyra va nu så det var dags.
Imon är det fredag och det kommer bli bäääst! Först skola men bara 3 lektioner, sen hem till min älskade pojkvän och sen på kvällen bire paaaarty hos Camilla, med alla mina underbara tjejkompisar, kan det bli en bättre fredag? 
Men nu ska jag äta hehe, så puss!



Kommentera här:

Identitet:

E-postadress: (Obligatorisk & osynlig)


Blogg/hemsida:


Kommentar: