happiness is like a kiss, you must share it to enjoy it ♥

2012-09-30➝22:31:15
heeeeejsan!
Har inte hunnit blogga sen igår kväll så tänkte berätta vad som har hänt sen dess huehue. Igår kväll kom min hallonbabe hem till mig, vi flummade, dampade, snackade och hade allmänt kul helt enkelt hihi. På morgonen idag så hade jag fotbollsträning och det var kallt som fan, det blåste asmke och jag blev typ förkyld :(
Efter träningen åkte jag hem och duschade, tog hårinpackning och lite sånt, glömde dock måla naglarna kom jag på nu hehe ooops... Men anyway, min älskling kom sen och det var sjukt kul & naaaaaajs hoho. Sen har jag bara tjockat mig framför tv:n med olika program hela kvällen, en softish söndag - check! 
Nu taggar vi skolan imon, yey...eller inte / puss!
 
bild från i sommras med min hallonbabe, i miss it.
 

Kommentera här:

Identitet:

E-postadress: (Obligatorisk & osynlig)


Blogg/hemsida:


Kommentar: