världen är full av idioter.

2012-10-22➝21:15:41
sheeeena!
Sitter här nyduschad och ren haha och försöker lyssna på Taylor Swifts nya album men det funkar inte? Jag fattar inte vad jag har gjort för att förtjäna detta menmen jag får väll lyssna på Youtube, youtube sviker aldrig!
Dagen idag har varit väldigt upp&ner, många idiotiska människör som jag har fått damp på och förstört mitt humör men för det mesta har jag varit glad. Och jag har sätt mitt NO prov och typ omdöme och jag blev godkänd, thanks god! Var asnervös att jag skulle bli undekränd men i did it, yaaaay!
Men iaf efter skolan så följde jag med min underbara pojkvän hem och vi hade det allmänt mysigt & kuligt hohoho. Han åker ju snart så typ sista gången på ett tag vi kan va :(
Jajaja ska sluta skriva nu hihi /puss!
 
 

Kommentera här:

Identitet:

E-postadress: (Obligatorisk & osynlig)


Blogg/hemsida:


Kommentar: