TÄÄÄÄÄLTAAA!

2012-10-14➝16:42:55
SHEENA!
Igår kväll hann jag inte blogga för att jag & mina coola vänner tältade i detta höstväder, yolo typ. hihi nejmen asså igår så skulle jag, camilla, herman, tilda, hugo, hampus, asta & olle tälta på en skolgård typ haha. Vi åkte dit vid fem och satt upp tältet och fixade allt. Sen när alla hade kommit gjorde vi upp en eld och grillade marshmallows (stavning) osv. Senare på kvällen gick vi in i tälten och snackade, lyssnade på massa gamla låtar och bara hade det allmänt niiiice. Kvällen blev vekrligen jättemysig och sjukt lyckad! Jag var dock tvungen att åka hem 12 men det var en awesome kväll med underbara männiksor, loveu! ♥
 
Så söta
smygbild hehe
så sööööta 
myspys i täältet
 
 


Kommentera här:

Identitet:

E-postadress: (Obligatorisk & osynlig)


Blogg/hemsida:


Kommentar: