inte en dag har gått utan att jag tänkt på stränderna man bränns på

2012-10-17➝22:08:34
heeeeeeejsan!
Ännu en dag avklarad och en dag närmare helg, whoop whoop! Skolan gick ganska snabbt förutom franskan som var extra långsam idag, jag hatar seriöst franska mer än något i denna värld. Sen skar jag mig på den fkn franska boken och nu svider det somfan, asså jag lovar det är en förbannelse över de hemska franska böckerna. Men anyway efter skolan så var det då zumba, ganska kul men var sjukt trött så orkade inte ta ut rörelserna så mke.Och nu ikv har jag duschat, ätit, pratat i telefon med min fina pojkvän & kollat Gossip Girl, åhgud det är såå bra, jag älskar chuck ♥ Menmenmen, ska sova snart så vi hörs /puss!
 
vill till new york så jävla mke, det är helt sjukt hur mke jag vill dit asså

Kommentera här:

Identitet:

E-postadress: (Obligatorisk & osynlig)


Blogg/hemsida:


Kommentar: