I'm lost in your eyes.

2012-10-01➝21:34:48
heeejsan!
Skolan gjorde mig fett deppig när jag fick tillbaka mitt matte prov, fick F...fast det fick typ alla i 8:an, alla utom typ fem personer, blev sjukt besviken. Trodde seriöst jag skulle få ett C minst, men så blev det inte. Aja ska typ ha omprov på tisdag nästa vecka, så ska plugga som fan. Så efter skolan gick jag & Tilda hem till mig och köpte choklad och kollade på en film och bara deppade tillsammans.
Meeeen nu ska vi vara lite positiva hoho, imon har jag typ inga lektioner, bara två elr ngt, sen har jag sjukt lång lunch och sen blir det teater hela eftermiddagen och vi slutar tidigar, wihoooo! 
Efter skolan drar jag till stan med Olle en stund och sen hem till ngn av oss, men det var typ allt jag ville berätta haha, så vi hörs puss!
 
 
 

Kommentera här:

Identitet:

E-postadress: (Obligatorisk & osynlig)


Blogg/hemsida:


Kommentar: