I wish you were here.

2012-10-31➝21:18:24
hoooooola!
Idag har jag förberett en liten halloween fest som jag sak för the guuurlz imon. Bakat lite cupcakes, städat, planerat  min maskeraddräkt osv. Men har fortfarande asmke att göra så imon kmr det bli stressigt men aja. Nu ikv har jag laddat över och rensat mina 2000 bilder till min mammas sega dator, och jag skojjar inte har hållt på sen typ 4 och är nte klar än...fast har dock tagit några pauser. Men ändå, jag kmr få sitta här hela jävla natten om jag ska bli klar, ohgod. Har också kollat klart på Glee säsong 2 igen haha, och har bara ett avsnitt kvar av Gossip Girl oxå omgggg. Behöver nya serier snart, paniiik. Jajaja ska fortsätta ladda över alla mina bilder nu/puss!
 

Kommentera här:

Identitet:

E-postadress: (Obligatorisk & osynlig)


Blogg/hemsida:


Kommentar: