fullspäckad fredag - check!

2012-10-06➝12:43:02
tjeeeena!
Igår var dagen fullspäckad, först skola då like always, och vi hade boxning på gjympan och det var skit kul men asjobbigt så jag var lite död efteråt. Direkt efter skolan drog jag hem till Olle och vi chillade osv, sen åkte vi till Ullared med hans familj och var där & shoppade i några timmar, awesome!
När vi kom hem hann vi knappt göra ngt innan vi skulle gå till stallet och vara med och skrämma barn på en spökrunda hahah, det var askul fast det ösregnade och var fett kallt. Vi fick kasta vatten ballonger på de hahah, stackars barn :(
Sen var jag hemma vid tolv och la mig typ direkt, var så sjukt trött. That's all about my firday hoho.
Meeeen nu ska jag snart dra in till stan med Tilda & Michelle och kanske ngn mer vi får se, sen ikv får vi se vad som händer, puss! ♥
 
ego picar i bilen hohoho
fiiiika

Kommentera här:

Identitet:

E-postadress: (Obligatorisk & osynlig)


Blogg/hemsida:


Kommentar: