4 prov & 2 läxor - kill me please'

2012-10-04➝20:54:25
heeeeeeeeejsan!
Som rubriken säger har jag 4 prov och 2 läxor nästa vecka. Det är helt jävla sjukt. Jag kommer inte ha ett socialt liv nästa vecka seriöst, det blir bara plugg, plugg, plugg. Så jag tänker verkligen njuta av helgen, för på söndag börjar pluggandet, omg blir stressad bara av att tänka på det. Men nu ska vi inte vara såna, för imon är det fredag! 
På fredag blir det ullared med min fina pojkvän och hans family, hohohoh taggad till tusen verkligen! :D
Planerna på kvällen är lite oklara för tillfället haha så vi får se hur det blir, sen på lördag har jag träning på morgonen och sen blir det antagligen stan, behöver köpa lite grejjer. Så ser min helg ut atm, uppdaterar lite mer imon innan jag åker oxå, men ska dra nu, puss!
 
en gullig bild på mig och mina favoriter!

Kommentera här:

Identitet:

E-postadress: (Obligatorisk & osynlig)


Blogg/hemsida:


Kommentar: