lingongrova = standard

2012-11-16➝22:11:43
hoooooooola!
Är på fett bra humör just nu och har precis kollat på x-factor med la familia och ätit fruktsallad, nyttig som jag är hahah... Nejmen har planerat några grymma grejjer inför morgondagen, så det kommer förhopningsvis att bli awesome! Men mer om det imon hihi. Idag hade vi ngn brandövining i skolan och det var en kille som hade varit med i den här branden i gbg för 14 år sen som pratade om det och jag blev skitrörd. Höll typ på att börja gråta.
Men jag samlade mig tillslut och efter skolan följde jag med min älskling hem och chillade, det var nice like always.
Ska dra nu folks så vi hörs antagligen sen /puss!
 
bara för att den är så söt & så gammal
 

Kommentera här:

Identitet:

E-postadress: (Obligatorisk & osynlig)


Blogg/hemsida:


Kommentar: