i'm in love with you and all these little things.

2012-11-06➝21:42:00
hoooola!
Idag så hade vi ju tema vecka och jag ska göra en skoltidning med några andra typ, det är ganska segt men det är ju okej. Och senare så skulle vi åka till badhuset med en massa andra 8:or och vi var så kaoziga att vi blev utslängda därifrån, alla oxå haha. Vi är så badaasss. Nejmen vi fick ju bara sluta tidigare så dte var ju ganska najs ändå. Efter badhuset drog jag in till stan med milla & steffi och steffi köpte en bh och jag en glass haha. Just beacuse i'm fat. Sen tog jag bussen till Olle och var där tills typ 6 och nu gör jag inte ett skit. Juste jag ska till tandläkaren imon på morgonen, 08:20 och vi börjar 09:00, fuck this shit. Men ska kolla film nu / puss!
 

Kommentera här:

Identitet:

E-postadress: (Obligatorisk & osynlig)


Blogg/hemsida:


Kommentar: