If I drink alcohol I am alcoholic. If I drink fanta, am I fantastic?

2012-11-12➝20:49:44
hoooooooooola!
Måndagar suger verkligen. Vi har typ 6 lektioner och bara såna astråkiga ämnen, plus att vi har cpe lärare som förstörde mitt humör helt, hon är dum i huvudet på riktigt. Men dagen blev bättre senare för jag har studiedag på torsdag, suck on that biatch! Sen har vi ngn brandövning på fredag så vi börjar senare o slipper franskan, halleujah moment asså. Anyway, efter skolan så följde jag & milla med olle hem, vi åt mackor, dampade, deeptalkade, och jag insåg att vi inte är som normala tonåringar, haha. Men det var awesome iaf. Nu har jag varit jätte duktig och pluggat engelska i en timme så nu belönar jag mig själv med cola & choklad, mums! Men nu ska jag dra/ kissääääss!
 

Kommentera här:

Identitet:

E-postadress: (Obligatorisk & osynlig)


Blogg/hemsida:


Kommentar: