Tror jag har gjort detta testet innan men gör det igen

2012-06-16➝23:36:43

1. Vad heter du? - Amie
2. Hur gammal är du? - 14
3. Vart bor du? - dedu
4. Hårfärg? - mörkblond
5. Ögonfärg? - grön
6. Hur lång är du?- 163 typ?
7. Kär? - venne 
8. Singel eller upptagen? - Singel
9. Hur många har du kysst? - secret hihi
10. När och vem kysste du senast? - ngra veckor sen...
11. Har du hånglat med någon av samma kön? - heheh maybe...
12. När hade du senast sex och med vem? - 
13. Hur långt är ditt längsta förhållande? - privat stuff ;)
14. Dumpat någon? - aa
15. Blivit dumpad? - aaaaaop
16. Vad för killar föredrar du mest? - roliga, gulliga, shyssta, snygga, omtänksamma, sociala
17. Vad har du för mobil? - xperia ray
18. Om du vann en miljon, vad skulle du göra? - resa till usa & bjuda alla mina fina vänner
19. Favoritland? - usa
20. Favoritfärg? - rosa
21. Film? - stand by me
22. Bok? - alla 7B böckerna

23. Facebook eller Instagram? - instagram
24. Vad gillar du mest med dig själv? - det mesta faktiskt
25. Vad gillar du minst med dig själv? - dålig förlorare, min rygg
26. Nämn en person du aldrig skulle klara dig utan - kan nte välja en, för många
27. En person du älskar ? - mina vänner, famlij osv
28. En person du hatar - ingen kommentar
29. Ut och festa eller myskväll? - bådaa
30. Saknar du någon just nu? -ja, för många ;/ 
31. Vad är det bästa som hänt dig? - när jag såg idol live typ haha
32. Beroende av något? - cola, helt klart
33. Ditt livs största misstag? - ingen kommentar
34. Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv, vem skulle det vara? - kan fanimej inte välja haha :S
35. Har du några tatueringar? - nej,
36. Piercingar? - Öronen 
37. Vem är mest lik dig? - jag venne haha 
38. Har du någon förebild? - yääs, har ngra
39. Vad ska du göra idag? - eftersom det är natt ska jag sova HAHA
40. Vad är det värsta du vet? - spindlar, avundsjuka bitchar
41. Vad är det bästa du vet? - mina vänner, foton, minnen, kläder
42. Vad åt du senast? - glasstårta typ

43. Vad vill du ha just nu? - en viss person tillbaka
44. Vad köpte du senast? - pizza
45. Vem är din favorit kändis? - justin bieber, david guetta, nicki minaj, OSV
46. Vilken är din favoritställning? - HAHAH doggy style helt klart HAHAH skojja
47. Tränar du? - yääs, flera gånger i veckan
48. När går du och lägger dig? - vardagar typ elva, helger olika
49. Vad är klockan nu? - 23:36
50. Är du nöjd med ditt liv? - det är nte perfekt, men väldigt nära


Kommentera här:

Identitet:

E-postadress: (Obligatorisk & osynlig)


Blogg/hemsida:


Kommentar: