Random Kväll

2012-06-29➝23:54:45
Hejsan folket!
Kom hem precis från en kul, men fett skum kväll. Det började med att jag, pasti, tildosh, millz & jhan fick stressa som galningar inne på netto och handal allt HAHA, sen tog vi bussen till Aleeet, där vi mötte upp Olle, Victor & Hampuuuz :D
Sen gick vi till ngn grillplats i skogen och Victor grillarN 8) började tända grillarna hohoho.
Lite senare kom Albin, Calle & Herman oxå hoho.
Sen bah chillade vi och hade gal1 kul :D Sen började det typ pissregna och då stack nästan alla hem, och då åkte jag bussen med victor, milla & albiiin, och JAG FASTNADE NÄR VI SKULLE AV, man bah seriöst, jag fick bara lite panik oså men jag kom loss tillslut....
Sen satt vi och pundade i Camillas trappupgång, myspys typ ;)
Jajaj pallar nte skriva mer, pussaaar
 
hampowni & tildosh, HAHA gullig bild :*
vår sexiga grill
 
 
 
 

Kommentera här:

Identitet:

E-postadress: (Obligatorisk & osynlig)


Blogg/hemsida:


Kommentar: